Rozvrh – skupinky

Utorok

  • Pilates

    -

    Janka

Štvrtok

  • BasicYoga

    -

    Janka

  • PhysioYoga

    -

    Janka

*Pri skupinovej terapii je nutné objednať sa vopred telefonicky na 0905 205 009 alebo mailom na recepcia@rehabklinik.sk. Skupinka je obmedzená na 4 ľudí.

Janka Lukačovičová

Janka sa venuje joge aktívne 8 rokov a učí ju 4 roky. Je kvalifikovaná v oblasti Fyzioterapie, Vojtovej Terapie a nasledovných štýloch jogy: Anusara Hatha joga, Yin joga, Terapeutická joga, Joga pre dospelých a pre deti s postihom ako DMO, Autizmus, ADHD, Down syndróm, atď. Tiež praktizovala meditáciu v Európe a v Ázii – India a Bali. Veľmi rada cvičí Acrojogu a predstavuje ju deťom v špeciálnych školách. Je to výborná metóda, ktorá naučí deti dôverovať si, zbaviť sa strachu, byť zodpovednými, pričom toto všetko sa učia formou, ktorá im prináša radosť. Jana učila jogu v Európe a v Indii, študovala v rôznych kútoch sveta. Učila skupinky, jednotlivcov, tiež deti v špeciálnej škole – pre postihnuté deti. Taktiež sa venovala terapeutickej joge – hlavne Spinálnej, ktorá pomáha odbúravať bolesti chrbtice, s ktorými má ona sama skúsenosti. Značnú časť pracovného času trávi s deťmi s rôznym postihom – mentálnym či fyzickým. Joga ju zaviedla na miesta, o ktorých ani nesnívala. Štúdium jogy absolvovala v Londýne, na Bali a v Indii. Na ceste za jogou stretla mnohých učiteľov ako Bridget Woods Kramer, Ananda Leonne, Carlos Pomeda, Jo Manuel, Yoga People a mnohých iných. Samozrejme, najdôležitejší učitelia sú ľudia a deti, s ktorými pracovala a pracuje.
Verí, že hlavná časť jogy sa odohráva v živote, nie iba na podložke. Je to cesta, ktorá sa nikdy nekončí, vždy je niečím nová. Jogou sa približujeme samým k sebe, učíme sa pozorovať myseľ, upokojiť ju, byť tu a teraz, v tej chvíli, ktorá práve je. Pravidelným praktizovaním je naša myseľ viac čistá, jasnejšia a pokojnejšia. Práca s mysľou cez jogu je veľmi dôležitá, pretože to, čo sa odohráva okolo nás, je len zrkadlo toho, čo sa deje v nás. Joga nás zoberie z mysle do nášho tela, pomôže nám prejsť z analyzovania do cítenia, kde môžeme len tak byť. Od chvíle, kedy si ju táto cesta vybrala, zaniesla ju nielen na krásne a vzdialené miesta, ale vzala ju na tú najkrajšiu cestu – k sebe samej. Teší sa, že môže odovzdať všetko, čo sa na tejto ceste doteraz naučila a kúsok z každého učiteľa, ktorého stretla.

"Jogou sa približujeme samým k sebe, učíme sa pozorovať myseľ, upokojiť ju, byť tu a teraz, v tej chvíli, ktorá práve je."
Janka

Yin yoga

Yin yoga je pomalá, kľudná yoga, kde sa držia pozície určitý čas, od 1 do 5 min.; u začiatočníkov je to 2 až 3 min. Je to yoga, kde sa nepoužíva sila. Pripravuje na meditáciu a učí uvoľniť sa. Okrem fyzickej úrovne – keďže pôsobí na šľachy, mäkké fascie a zlepšuje cirkuláciu v kĺboch, zlepšuje taktiež flexibilitu, pôsobí aj na energetickej úrovni cez energetické kanály meridiány a energetické centrá. Prináša nám to flexibilné telo, čistú myseľ energeticky sme viac v rovnováhe.Keďže každé jedno fyzické ochorenie je len príznak dysbalancii na energetickej a mentálnej úrovni, je veľmi dôležité odstraňovať a predchádzať ochoreniam nie len na fyzickej úrovni ale riešiť príčinu aj na úrovni energetickej a mentálnej.

Anusara hatha yoga

Ako sa líši táto yoga od ostatných? Univerzálnymi princípmi správneho aktivovania svalov. Yogové pozície sa sústreďujú na core stabilitu a spinálnu mobilitu. Táto tantrická yoga sa sústredí na pozitívne aspekty každého jedinca , takže ich v nás prebúdza. Hodiny Anusary yogy sú vedené z ľahkosťou, s pozitívnym myslením a prinášajú radosť. Máme 250 pozícií a cvičíme ich s ľuďmi na rôznej úrovni. Princípy praktizované Anusarou nás navigujú cez správne držané pozície, cez otvorené srdce a čistú myseľ k rovnováhe a životnej sile.

Terapeutická yoga

Yogová terapia pracuje na viacero úrovniach a s viacerými systémami ako pohybový, hormonálny nervový atď. Terapeutická yoga využíva spinálne cvičenie na chrbticu, kde využívame vedomosti a prax z fyzioterapie. Keďže veľa ľudí dnes trpí sedavým a ,,rýchlym“ spôsobom života, často si to odnesie práve chrbtica. Nielenže je nám oporou a chráni nervové spojenia, ale má vplyv aj na flexibilitu. Vďaka zdravej chrbtice cítime viac energie. Na udržanie zdravej chrbtice potrebujeme cvičiť cielene, pravidelne a komplexne, nakoľko svaly na seba nadväzujú a súvisia. Dôležité je vedieť, ako pracovať a aktivovať panvové dno, ako a ktoré svaly brucha sú dôležité na chrbticu bez bolesti, a tiež je dôležité zvýšiť flexibilitu a cirkuláciu v kĺboch.
Yoga Janka

Yogová terapia - skupinováNutné objednať sa telefonicky alebo e-mailom
10 Eur/ os.Jednotlivé časti sú vykonávané podľa potreby na základe vyšetrenia.
Liečebná telesná výchova (LTV)
Anusara Hatha yoga
Yin yoga
Terapeutická (spinálna) yoga
Pilates
Liečebná yogová terapiaDĺžka Yogovej terapie je 1 hod
25 EurJednotlivé časti sú vykonávané podľa potreby na základe vyšetrenia.
Konzultácia s fyzioterapeutom
Anusara Hatha yoga
Yin yoga
Terapeutická (spinálna) yoga
Pilates
Individuálna edukácia s dôrazom na vysvetlenie príčiny problému, výučbu a poradenstvo.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať!

Vaše meno (povinné)

Váš email (povinné)

Telefónne číslo

Vaša správa

Nájdete nás…

  • +421 905 205 009
  • Žitná 48, 831 06 Bratislava, Rača
  • Autobusom č. 59 a 65 zastávka Trávna. Potom pešo cca 400 metrov smerom do mesta po hlavnej ceste. Električkou č. 3,5,6 vystúpiť na zástavke Hybešova. Potom pešo smerom dolu k hlavnej ceste, na hlavnej ceste odbočiť doľava a ísť cca 100 metrov.

…v mestskej časti Rača